Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9

Struktura organizacyjna

 

Struktura Organizacyjna:

1. Wójt Gminy – 1 etat,
2. Zastępca Wójta – 1 etat

3. Referat Finansowy – 10 etatów
Skarbnik Gminy; Kierownik Referatu – 1 etat
Stanowisko do spraw księgowości budżetowej – 2 etaty
Stanowisko do spraw wymiaru podatku – 3 etaty
Stanowisko do spraw rachunkowości i płac – 1 etat
Stanowisko do spraw obsługi finansowej z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości jednostek organizacyjnych: Dzienny Dom Senior Wigor w Komorowie, Gminne Centrum Kultury i Sportu oraz podatku ds. podatku od środków transportowych i opłat lokalnych – 1 etat
Stanowisko ds. wymiaru oraz ściągalności opłat za wodę, ścieki, odpady komunalne – 1 etat
Pomoc administracyjna - 1 etat

4. Referat Organizacyjny – 17 etatów
Sekretarz Gminy; Kierownik Referatu – 1 etat
Kierowca – 1 etat Sprzątaczka – 1 etat Sekretarka – 1 etat
Stanowisko do spraw obsługi sekretariatu – 1 etat
Stanowisko do spraw Obsługi Rady Gminy – 1 etat
Stanowisko do spraw ochrony zdrowia, oświaty i sportu – 1 etat
Stanowisko do spraw obsługi organizacyjno-gospodarczej – 1 etat
Goniec – 1 etat
Dozorca, palacz – 5 etatów
Kierowca, operator – 2 etaty
Robotnik gospodarczy – 1 etat

5. Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji – 4 etaty
Kierownik Referatu – 1 etat Stanowisko do spraw zamówień publicznych i pozyskiwania środków – 2 etaty
Stanowisko do spraw inwestycji – 1 etat

6. Referat Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska – 7 etatów
Kierownik Referatu – 1 etat Stanowisko do spraw ochrony środowiska i zagospodarowania przestrzennego – 1 etat Stanowisko do spraw dróg lokalnych i oświetlenia ulicznego – 1 etat
Stanowisko do spraw nieruchomości, melioracji, rolnictwa i leśnictwa – 1etat
Stanowisko do spraw inwestycji sieciowych i gospodarki komunalnej – 1 etat Pomoc administracyjna – 1 etat
Konserwator – 1 etat

7. Referat Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego – 3 etaty
Kierownik Referatu – 1 etat Stanowisko do spraw obsługi świadczeń rodzinnych, Karty Dużej Rodziny i funduszu alimentacyjnego – 1 etat
Stanowisko do spraw obsługi Programu Rodzina 500 Plus - 1 etat

7. Urząd Stanu Cywilnego – 4 etaty
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – 1 etat
Stanowisko do spraw Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i USC – 1 etat
Stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i wojskowości– 1 etat Archiwista – 1 etat 8.

Samodzielne Stanowisko ds. Kadr – 1 etat

 

 

Paweł Kołtonowicz

Dane kontaktowe

Urząd Gminy w Wieniawie
ul. Kochanowskiego 88, 26-432 Wieniawa

tel. 48 673 00 01
fax. 48 377 73 07
e-mail: sekretariat@gminawieniawa.pl

Godziny urzędowania

  • Poniedziałek: 7.30-17.00
  • Wtorek-Czwartek: 7.30-15.30
  • Piątek: 7.30-14.00
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Zamknij pasek info24 Zatrzymaj pasek info24 Uruchom pasek info24
Witamy na stronie internetowej Gminy Wieniawa     |     Serwis dla przedsiębiorcy     |     Kursy walut     |     Giełda     |     Pogoda-Wieniawa     |     
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.